Pasaulis prasideda nuo smėlio dulkės, nuo žolės, nuo vieno žmogaus aidų ir širdies krustelėjimo.....Sigitas Geda

 

Paieška svetainėje

Dabar svetainėje 34 svečiai ir narių nėra

Lankomumas

Straipsnių peržiūrėjimai
1788583

Kritiškas, atviras, stiprus

KAS logo transp 1

nerukysiu

Svetainės serveris

Informacija pirmokų tėvams

pirmokas

olimp karta

dienyno logo 

Tu ne vienas!

tunevienas

Sveika mokykla

EMP sugedo 210x105

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“ veiklos 2024.01.01-2024.03.15

Projekto Nr. 10-011-P-0001

 

Kelionė į kino pasaulį

Rasa Rutkauskienė

 Gimnazijai įgyvendinant Tūkstantmečio mokyklų I programą, mokiniai dalyvauja kūrybingumo meno „Partnerystės giliam mokymuisi“ veiklose. 
Kovo 7 dieną visi Mokinių tyrinėjimo projekte dalyvaujantys 7 klasės mokiniai išvyko į sesiją Marijampolėje. Pirmojoje sesijos dalyje, Marijampolės kino teatre „Spindulys“, mokiniai turėjo galimybę susipažinti su kito teatro dalimi, kuri lankytojams yra nematoma – operatorine. Klausė pristatymo „Kinas irgi menas...“, kurio metu susipažino su kino istorija, kino rūšimis, šiuolaikinio kino išraiška ir iniciatyvomis, kino vadyba. Taip pat mokiniai sužinojo kino teatro „Spindulys“ istoriją. 
Antrojoje išvykos dalyje mokiniai apsilankė P. Kriaučiūno viešojoje bibliotekoje, kur susipažino su bibliotekos veiklos galimybėmis ir šioje erdvėje atliko kūrybines užduotis. Šios užduotys padeda mokiniams artėti prie savo tiriamojo projekto tikslo – filmo sukūrimo.
Šios išvykstamosios sesijos metu, mokiniai ne tik dirbo skirtingose grupėse, bet mokėsi susikaupti dirbant įvairiose netradicinėse aplinkose.

  • Mok1
  • Mok10
  • Mok11
  • Mok12
  • Mok14
  • Mok15
  • Mok16
  • Mok17
  • Mok18
  • Mok2
  • Mok3
  • Mok4
  • Mok5
  • Mok6
  • Mok7
  • Mok8
  • Mok9
  • mok19

 Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

EBRU užsiėmimas
Mokytojos Inga ir Jūratė
Neformalaus ugdymo STEAM'uko laboratorija dalyviams EBRU užsiėmimas vyko gimnazijos laboratorijoje. EBRU - dažų liejimo ant sutirštinto vandens paviršiaus technika, kurios būdu sukurtas paveikslas perkeliamas ant vaši popieriaus lapo. Šio meno paslapčių vaikus mokė soc. pedagogė Jūratė Matulevičienė. 
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
                                                                                                                                                                                      
LEGO robotikos klasėje
Mokytojai Inga ir Juozas
Konstravimas su LEGO robotikos klasėje - viena mėgstamiausių trečiokų veiklų. Konstruodami mokosi kūrybiškai spręsti problemas, lavina loginį mąstymą ir smulkiąją motoriką, ugdosi darbo bendraujant ir bendradarbiaujant įgūdžius.                                                                                                                                                                                 
 

 

SUSITIMAS SU TEATRO PRAKTIKAIS

Mokytoja Nijolė Goberytė

Toliau vykdant Tūkstantmečio mokyklų I programos veikas,  mokytojai dalyvauja kūrybingumo meno „Partnerystės giliam mokymuisi“ sesijose. Kovo 5 d. kūrybos profesionalė Virginija Vareikytė Mokytojų klubo narius  pasitiko Vilniuje Nacionalinėje dailės galerijoje, kur vyko susitikimas su teatro praktikais. Aktorė  Eglė Grigaliūnaitė supažindino su judėsiu grįstos refleksijos metodais, NGD edukacinių veiklų kuratorė Eglė Nedzinskaitė pristatė NGD bendradarbiavimą su mokyklomis, praktikė Gintarė Kazkevičienė supažindino  su teatro ir refleksijos metodais. Vykdydami įvairias praktines veiklas mokytojai sėmėsi naujų idėjų. 

  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Ieškome pavasario

Logopedė Vilma Blažaitienė

4 klasių mokiniai gimnazijos kieme ieškojo pavasario požymių. Mokiniai pasikartojo būdvardžio sąvoką, išsiaiškino ir užsirašė kuriose vietose galima pastebėti pavasario požymius, stebėjo aplinką, pildė lentelę. Ketvirtokai pristatė savo darbus, atliko būdvardžių garsinę analizę, sąsiuviniuose rašė sakinius su būdvardžiais, aiškino jų rašybą. Veiklos pabaigoje mokiniai reflektavo savo darbą ir padarė išvadą, kad jau surado pavasarį!

  • 1
  • 2
  • 3

Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Integruota fizikos ir informatikos pamoka
,,Veisiejų katilinės energijos gamybos parametrų stebėjimas ir analizė skaičiuoklėje"

mokytojai J.Černeckas, A.Ragelis

  • 01
  • 02

2024-02-28 Iag klasės mokiniai UAB ,,Lazdijų šiluma“ Veisiejų katilinėje susipažino su šilumos gamybos technologija iš biokuro – medžio drožlių. Stebėjo Šilumos gamybos įrenginių parametrus, matavimo prietaisus, surinktus duomenis susistemino skaičiuoklėje. Ačiū specialistui Kęstučiui Valentukoniui už išsamią ir įdomią pamoką. 
#Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
 

Kelias į gilųjį mokymąsi: atviras tyrinėjimas ir kūrybiškumas

Rasa Rutkauskienė

  • Mok1
  • Mok2
  • Mok3
  • Mok4
  • Mok5
  • Mok6
  • Mok7
  • Mok8
  • Mok9
  • zzz

Gimnazijai vykdant Tūkstantmečio mokyklų I programos veikas, mokiniai ir mokytojai dalyvauja kūrybingumo meno „Partnerystės giliam mokymuisi“ veiklose. Kūrybos profesionalės Stefanija Paulauskaitė (Mokinių tyrinėjimo projektas dalyvauja 7 klasė) ir Virginija Vareikytė (Mokytojų klubas) padeda jiems tobulinti savo gebėjimus kultūrinio ugdymo srityje.

Vasario 13 d. baigėsi pirmasis programos etapas – planavimas. Šio etapo metu mokytojai ir mokiniai tyrinėjo savo mokymosi procesus, kėlė individualius ir grupės tikslus, išbandė naujus metodus.

Buvo suformuluotas tyrinėjimo klausimas ir ugdymo iššūkis, kurį kūrybos profesionalai kartu su mokyklos komanda sieks įgyvendinti. Veikla vyks ne tik mokykloje, bet ir už jos ribų, įvairiose kultūrinėse erdvėse. 

#Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.


 

Obuolys kasdieną – nereiks daktaro nei vieno

Mokytojos A. Kudrevičienė, N. Goberytė

  • 01
  • 02
  • 03

Vasario 9 ir 12 dienomis 6 klasei vyko integruota anglų k., istorijos ir  sveikatingumo pamoka „Obuolys kasdieną – nereiks daktaro nei vieno“. Mokiniai domėjosi obuolių teikiama nauda sveikatai, sužinojo kokį maistą valgė Barbora Radvilaitė bei įdomių istorinių faktų apie obuolių auginimą, lavino užsienio kalbos vartojimo, skaitmeninių technologijų bei piešimo įgūdžius. Mokiniai rinko receptus arba pagal pateiktą receptą patiekalus gamino patys!

#Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.


Obuolys kasdieną – nereiks daktaro nei vieno

Mokytojos A. Kudrevičienė, N. Goberytė

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
 Vasario 9 ir 12 dienomis 5b klasei vyko integruota anglų k., istorijos ir  sveikatingumo pamoka „Obuolys kasdieną – nereiks daktaro nei vieno“. Mokiniai domėjosi obuolių teikiama nauda sveikatai, sužinojo kokį maistą valgė Barbora Radvilaitė bei įdomių istorinių faktų apie obuolių auginimą, lavino užsienio kalbos vartojimo, skaitmeninių technologijų bei piešimo įgūdžius. Mokiniai rinko receptus arba pagal pateiktą receptą patiekalus gamino patys!

#Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Įtraukiojo ugdymo link: universalus dizainas ugdyme

Pedagogė Vilma Blažaitienė 

Vasario 9 d. Veisiejų Sigito Gedos gimnazijos pedagogų komanda dalyvavo baigiamajame 40 val. KT programos  „Įtraukiojo ugdymo link: universalus dizainas ugdyme“ mokymų seminare. Seminarą vedė VDU lektorė dr. Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė. Buvo nagrinėjamos temos: mokymosi barjerai, trukdantys mokiniams mokytis; tos pačios informacijos pateikimas skirtingais būdais; galimybės mokiniams pamokoje daryti, judėti, sąveikauti; galimybės mokiniams pamokoje valdomosioms funkcijoms atlikti; mokinių sudominimo būdai; skirtingi būdai savarankiškam mokinių pastangų ir jų atkaklumo pamokoje išlaikymui bei savireguliacijai. Kiekvienas mokymų dalyvis pasirengė ir pravedė pamoką arba veiklą pagal universalus dizaino ugdyme (UDM) principus. Savo patyrimą, medžiagą ir refleksiją pristatė baigiamajame mokymų seminare.  

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
 Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Spalvos ir sveikata

Mokytojai A. Kudrevičienė, T. Mirijauskas

  • 01
  • 02
  • 03

Vasario 9 d. II g klasei vyko integruota anglų k. – dailės pamoka „Sveikata ir spalvos“. Mokiniai lavino užsienio kalbos vartojimo, skaitmeninių technologijų bei piešimo įgūdžius. Susipažinę su spalvų reikšmėmis ir aptarę jų ryšį su žmogaus asmenybe, pagal mėgstamą spalvą stengėsi atpažinti klasės draugus. Mokiniai aiškinosi spalvų perteikiamą energiją žmogui bei jų poveikį sveikatai. Pagal vyraujančias spalvas nupieštuose fraktaluose analizavo savo savijautą.

Integruota technologijų pamoka II g klasėje

Mokytoja Asta Černeckienė

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06

Integruota II g klasės technologijų pamoka 2024-02-07  Veisiejų miesto bibliotekoje ieškant idėjų suvenyrų kūrybai mielų šuniukų taksų parodoje bei skaitant poeto Sigito Gedos eiles.
  


Juokas – geriausias vaistas

mokytoja A. Kudrevičienė

  • 01
  • 02

Vasario 7-ąją III g klasėje anglų kalbos pamoka vyko sveikatingumo tema. Mokiniai susipažino su naujai atsiradusia įdomia profesija – Slaugytojas klounas, kuri sparčiai plinta įvairiose pasaulio šalyse. Mokiniai diskutavo, rašė, skaitė ne tik apie profesijos ypatumus, tačiau ir apie juoko, šypsenos svarbą sveikatai bei aktyviai įsitraukė į pamokos veiklas: išmoko naujų posakių, lygino savo pasirinkimus bei dalijosi mintimis Padlet platformoje. 

Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Ilgieji - trumpieji balsiai S.Gedos eilėraščiuose vaikams

V.Blažaitienė, L.Stankevičienė

  • 00
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06

2 klasių mokiniams įdomi skaitymo bei rašymo veikla vyko gimnazijos bibliotekoje. Užsiėmimo metu mokomoji medžiaga buvo poeto S.Gedos eilėraščiai vaikams. Mokiniai susidomėję apžiūrėjo Veisiejų plenero metu dailininko nutapytą poeto portretą, vartė eilėraščių knygeles. Antrokai prisiminė ilgųjų – trumpųjų balsių tarimą, rašymą. išskyrė juos žodžiuose iš poeto eilėraščių. Mokiniai atidžiai klausė bibliotekininkės Linos skaitomų eilėraščių “Arkliukas darželyje”, “Vakaro prašymas”, ekrane stebėjo ir klausė tų pačių eilėraščių, virtusių gražiomis dainomis. Iš šių eilėraščių tekstų rinko žodžius su ilgais – trumpais balsiais. Mokiniai į eilėraščio “Jūrų veršiukėlis” ištraukos posmus įrašė praleistas raides. Jie pabuvojo ir “mokytojais” - taisė eilėraščiuose “Atnešu rūtos šaką” ir “Mėginimas nupiešti pavasarį” “netyčia” padarytas klaidas. Vyko grupinis darbas – nuosekliai sudėjo šių eilėraščių posmus, perskaitė. Po kiekvienos užduoties mokiniai atliko įsivertinimą, su logopede Vilma aptarė sėkmes ir sunkumus. Poeto S.Gedos eilėraščiai padėjo antrokams įtvirtinti žinias, žadino vaizduotę, suteikė teigiamų emocijų.

Kartu su #Tūkstantmečio mokyklos 
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. 
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Integruota literatūros ir muzikos pamoka " Nuskink man jazminą"

Mokytoja Dalė Goberienė

  • pamoka
  • pamoka 2
  • pamoka 3
  • pamoka 4

Gimnazijoje vasario 2 d. vyko kūrybiškumo diena "Aš - kūrybos pasaulyje". Iag, IIIg ir 4a klasėms Aktų salėje vyko integruota literatūros ir muzikos pamoka " Nuskink man jazminą", kurią vedė mokytojos D.Goberienė ir R.Sabaliauskienė. Mokiniai susipažino su S.Gedos kūryba, skirta vaikams, atsakinėjo į klausimus, aptarė eilėraščius, virtusius dainomis. Išgirdo, kurie kompozitoriai ir atlikėjai dažniausiai interpretavo mūsų kraštiečio kūrybą. Vėliau visi kartu, akomponuojant muzikos mokytojai dainavo apie pingvinus, mėlynąjį autobusiuką ir ...Lietuvą. Refleksija įtikino, kad pamoka mokiniams suteikė daug gerų emocijų, o mokomoji medžiaga jiems tapo daug įdomesnė, suprantamesnė, atliepė ir papildė jų gyvenimiškąją patirtį.


Mes – kūrybos pasaulyje

Mokytoja Danutė Kubilienė, II g. klasės mokiniai